Let the bass from the speakers run through ya sneakers...



You brought my life back.

Ligger ute i solen på nybyggda soldäck. Mamma grävde och pappa byggde. Bara tå skruvar som saknats hittills. Jag drog ut en löjligt lång nätverkskabel genom fönstret and here I am. igår visade det sig att jag visst snyltade på nån grannes trådlösa:P Kan nog fortsätta med det på rummet. De tfår skylla sig själva.

Jag laddade hem Pon de replay med rihanna häromdagen. Den är visst bra:P haha. Jag är inte mig själv. Och den fina narnialåten med regina spektor. den ska jag sjunga nångång nästa år. inte café dock. kanske tvåan eller middag eller så... julia ska spela. haha:P planer planer!

nu är det nästan väl varmt härute. ovh jag har ändå legat här i typ 3 timmar nu.. vänt på mig ibland. hoppas inte på brända ben...

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahLinnea

Du är oxå bra! :)

Kollat gamla bilder.. känns lite konstigt. :/

2008-06-15 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback