Just because everythings changing, doesn't mean it's never been this way before...



Man växer ifrån varandra. Jag vet. Andra växer ifrån en själv och man höjer standarden efter vad man vänjer sig vid. Ta ljud som exempel. Jag har lyssnat mycket på musik hemma hos Daniel den senaste tiden och idag när jag var hos Jonas så lät det verkligen alls inte lika bra. Man blir kräsen. Troligtvis när det gäller uppförande också. Jag vill inte vara den som är "mogen att prata pensionssparande" nu, men ibland undrar jag. Jag känner mig som om jag vore den äldsta systern i skaran. Fast tråkigare. Jag är en ganska så tråkig människa.

Jag är otroligt glad att jag har mina vänner i alla fall. Det är fint. Och folk som lyssnar på mig. HEJ HALLÅ HÄR ÄR JAG! Uppmärksamhetssökande. Men jag tänker inte kravla efter de som inte vill ta tag i att umgås med mig. I've done my part and now it's up to you. Eric Gadd. Kanske man ska kolla om bengan spelar med honom på stadsfesten. Har oinga förväntningar, men man ka väl önska?:P

Idag har jag cyklat till stora vika och hem igen. ca 2,5 mil allt som allt. Det var fint. Och imorrn ska jag till käftis vid halv 8. Pappa ska dit samma tid. Jag tänkte ta med cykeln och cykla hem. Det blir också fint.

Just because everythings changing, doesn't mean it's never been this way before

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

ring mig när du vill, det vet du. och du vet att jag är inte den som får tummen att ringa själv. men jag tänker på dig! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback