God can, and he will, hold you now.





56 minuter med sweetness of sweetnesses. Jag saknar dig.





idag har jag varit hos käftis (se: tandläkaren). Tidigt var det: halv 8 var jag där. Skönt att få det övergjort. Pappa hade tid samtidigt, så vi åkte tillsammans. Efter det hade jag tråkigt tills jag bestämde mig för att jag behlvde lunch. Jag åt och for sen till stallet. Mockade lite och hjälpte till med sitsträningen för barnen. De var duktiga och det var kul att få vara ridlärare igen.
Sen for jag hem och till nynäs och var med på mammas step-pass. Riktigt skoj! Det var min första gång. Tjihoo, lär nog bli fler ggr=)

Lalala. Jag vill träffa folk nu. Klassen. De som kom lite närmre än de andra. Hjälp, jag blev som jag blev när jag inte vart som jag skulle.

Oh, well. Loves och allt sånt.

(hoppas Josefin har det fint i den stora världen.)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra, tack för samtalet! <3

Postat av: Skrutten

ja, men det var ju bra att du kom iväg på step passet i stället för vattengympan! Själv har jag inte tid för nåt annat än jobbet nu för tiden, så det blir inte så mycket mer än min dagliga cykeltur till kvissle och ibland nån promenad från bussen upp till jobbet. Fast i morgon ska jag ta igen min "missade" cykeltur (fick skjuts av pappa till kvissle) när jag cyklar till stugan.

2008-06-19 @ 20:26:59
URL: http://julleskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback