Eloquently speaking.

För att typ återge vad Lisa skrev i josefisa (http://josefisa.blogspot.com) för ett tag sen: Om det alltid är jag som tar upp kontakten, för samtalet vidare, frågar saker, så är det inte värt det.

Varför är det så svårt att fatta det då?

Red till Catte idag med Sandra, galet roligt! Blir fler ggr hoppas jag, vi har ju vår specialare nu;). Nathalie var pigg, pigg, pigg, men hon är så snäll så det går alltid att hålla ju=).

Har segat hela eftermiddagen, galet jobbigt. Ehm? Inte. Men tröttsamt. Så därför är jag seg nu. Och det är mina ben också. Efter igår. Kan jag verkliegn cykla 90 mil utan att dö?:P Jag vill tro det, så jag tror det. Men det blir kämpigt.

Ikväll då? Fotboll antar jag. Missade ju gårdagens. Såg straffarna idag på en repris på tv4 sport. Men holland-ryssland kan nog bli kul att se=) Värdelöst att bara höra resultatet, jag vill se:P

Tjoller!


Lend me some sugar, I am your neighbour!

<3

Kommentarer
Postat av: Julle

varför se hela matchen när man kan se resultatet efteråt? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback