Dontcha wish your girlfriend was hot like me?

Men såklart. Myntet har alltid en baksida. Och ingen sol blir aldrig följd av regn. Mina nyfunna kilon måste synas på nåt sätt, för de känns. De känns när jag drar på mig ett par ridbyxor, ett par ridstrumpor och sen stänger dragkedjan på stövlarna!:P Det är tajt säger jag bara. Men efter en timme eller så så har lädret vidgats lite så det inte halvstasar längre:P

Igår såg vi Prins Caspian. Jag ska inte spoila nåt. Imorse pratade jag med Skruttunge över msn och det blir nog så att jag sover hos henne en natt när jag åker upp till Skellheaven. Så slipper jag åka en hel natt. Och så får jag ju träffa henne också!:D

Imorrn är det hästens dag och jag ska knoppa, leda, speaka och rida Nathalie efteråt. Lunch? va? jag?:P

Idag skulle jag ridit Farao... Men han var oren. Skit. Den hästen ska vara frisk. Måste hålla sig frisk. Han har inte råd med en haltperiod till. Men troligtvis är han frisk imorrn. Kanske bara en sträckning. Hoppas så. Red Faro istället. Ganska fin.


Har simmat idag. Bra träning. Ska göra mer i sommar, fast kanske lite ute också. Pratade med två kvinnor (tanter, damer? nää, inte tanter...) i bastun efteråt och de frågade om jag tävlingsimmat förut:P Jag sa att det var längesen, och de tyckte jag hade sån teknik! haha:P Jag gissar att de inte hade så mycket att jämföra med, men visst. Jag simmade rätt länge då det begav sig.

Nu ska jag återgå till de 22 männen på TV som jagar en boll. Jag gillar det uttrycket.

<3

Kommentarer
Postat av: Skruttunge

jaa, du kommer hit :D jag längtar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback