Damer och hängselmän...

...Låt mig presentera nyheten som inte skakar världen. Som inte spelar nån roll för nån utom för mig. Det som inte skett på många år. Det som bara är muskler. Det är mina två nya kilon! Typish i alla fall. Fast direkt efter cylekturen till nynäs igår hade jag gått ner 1,8 igen. Oh, well. Snittet är i alla fall att jag gått upp 2 kilo. Där har ni den. Nyheten. Som inte spelar nån roll. Och hör och häpna. Snart säger mitt BMI inte att jag är underviktig längre. Inte för att jag nånsin tagit mitt BMI på för stort allvar, men ändå.

Idag har jag varit i handen och vaktat alfred när min syster jobbade. Och sen vaxade hon mina ben. Åh, så skönt... aj. Sen gick vi och åt. Köpte två tubtoppar på Gina och for till Farsta. Min syster insåg att hon inte kunde ha den typen av skjorta som hon velat ha. Vi var överrens om det och hon köpte jeans istället. Jag hittade jeansshorts på barnavdelningen på HM. Med resår i mijdan. Hett! Jag vill ALLTID kunna köpa kläder från barnavdelningen. Hirrade en småcool Tshirt som det stod: "See you later skater alligator" på, på barnavdelningen på Lindex också... Men jag har gett upp det där med att köpa Tshirts från barn. Dessutom ska jag försöka låta Mariah styra lite mer i min inköp. Hoppas lila och gröna tubtoppar var ok?=)

Nu har jag kommit hem i alla fall. Kollade en stund på spanien-ryssland. Verkar väl gå bra för spanien. Åt kroppkakor. Mammas kroppkakor slår nästan allt. Med lök och köttfärs i. Jag skulle vilja äta riktigt god palt nångång. Känns inte som att jag upplevt det ännu.

Så skulle det ju bli dåligt väder idag. Jo tjena!:P Men blåste gjorde det i alla fall.

När vi klev av bussen i Farsta så var det en tjej som var blind som klev av samtidigt. Sånt får mig att fundera på hur starka vissa människor behöver vara. Och hur grymt mycket mer det krävs av dem för att de ska fungera ibland folk. Det är coolt. Och jag är tacksam för att jag kan se.

Jag blir så grymt rörd över så många saker just nu. Det är rätt skumt:P Men ganska mysigt faktiskt. Förutom när det är saker som är dåliga. Då är det mindre mysigt.

Läser en ny bok förresten. Klar med "Flyga Drake". Läs den. Bra bok. Nu i alla fall: "Pojken som överlevde" (Pojken som överlog?). Verkar ha hamnat på det här med dåliga uppväxter:P I alla fall. Ska bli kul och se om jag orkar igenom hela. Har ju läst de andra två och tyckte då att de var bra. Den här jämför jag lite med flyga drake och den är inte lika bra. Längt ifrån. Men sen är det ju lite en annan typ av bok.

Vad sägs om den nya designen förresten?

Nu ska jag ringa Cess. Hade!

<3

Kommentarer
Postat av: Isac

Jo, det kan skilja en hel del beroende på hur mycket vatten man blivit av med, hur mycket salt man har fått i sig nyligen (binder vätska), när och hur mycket man åt senast, när man gick på toaletten senast osv.. Man kan nästan aldrig lita på en väg när det gäller ett kilo hit och dit. Bättre att titta i spegeln bara :) (för det är väl det som räknas anyway?)

2008-06-10 @ 19:38:19
Postat av: Mariah

Postat av: Mariah

klant, jag råkade skicka iväg ett tomt sms. ahg!

lila och grönt är nog fin,fint du. jag hoppas verkligen att du får massa färg i sommar så blir det ännu snyggare :)

du, jag saknar dig!

pusspuss!

2008-06-11 @ 09:32:30
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Maria

Isac: Jo. Men överlag så har jag faktiskt gått upp. Och det syns inte. Så det måste vara muskler. Och det är faktiskt inte det som syns i spegeln som räknas. Utan det som känns i kroppen;)



Mariah: Jag jobbar på brännan du! Måste nästan ta ett kort så du får se vad jag lyckats med:P

Jag saknar dig med! Massor!

2008-06-11 @ 12:30:08
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback