Beyond all tellings.

Kommentator: "Kan vi hoppas på en sisådär 12, 13 tilläggsminuter?"
Mamma: "VA!?"
Kommentator: "Nej, förmodligen inte..."
Mamma: "Jag tänkte väl..."

Jag tror min mamma är lite smygintresserad av att kolla på fotboll:P

Meanwhile så red jag Smokey idag. Det var kul och han blev bättre allteftersom, men galet vad jag har invecklats. Tur att jag tränat vid sidan av och påbörjat lite koordinationsövningar. Det var iaf givande att få snurra runt en stund hel själv på banan och känna, verkligen känna, att man jobbade och att man kan. Och att man inte behöver se så prydligt, äckligt perfekt ut. Med det inte menat att man inte ska sträva efter en perfekt sits, men att man får ta i där man behöver och flytta och vända som det behövs. Gosh. Jag gillar att rida. Det kan jag. Nedan en bild på mig och Smockan från i somras på lägret. Eller var det en ridlektion? I minns inte:P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback