All you refuse to see...

Jag har en bild av hur min sommar kommer se ut. Jag ska försöka ta vara på alla soliga dagar så gott det går. Jag ska träna och hålla igång. Jag ska bada massor. Jag ska lyckas spela fotboll. Jag ska försöka spela beachvolley. Jag ska åka till Skellefte. Jag ska träffa massa människor som jag behöver träffa. Jag ska skicka sms och påminna folk om att jag tycker om dom. Jag ska jobba, jag ska cykla.

Jag behöver hjälp med några av de här punkterna, som ni förstår. Beachvolleyn. Är det nån som vill och som läser min blogg och som bor här i ösmo-nynäs typish? För som jag har fattat det så läser en del min blogg, trots att de aldrig kommenterar. Men om ni nu skulle vilja spela volleyboll så säg till.
Fotbollen. Samma här. Säg till. Jag är på!

Imorgon blire iallafall häng med Isac. Ska cykla till nynäs hade jag tänkt. Jag får bli svettig, det får vara så. Jag ska helt enkelt bli tajtare i sommar. Och ni som inte fått uttrycket förklarat får inte misstolka det=)

Vatten vatten, bara vanligt vatten!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar till dig : Här regnar det och det kommer kanske att göra det hela veckan. Det känns lite tråkigt eftersom att jag har skolavslutning på freda:( härligt för er med fint väder !!! ;)Jag kom på att det är ju inte så länge kvar tills du kommer upp hit igen det är typ bara 17-18 dagar ungefär tills festivalen är. Jag kom också på att du kommer att vara här på min konfirmation om du är här samma helg som festivalen ;) hehe

Postat av: Petter

Beachvolley är skoj, vi kör det ibland ute på Musköbasen :P

Jag är gärna med om jag är ledig nån gång

2008-06-10 @ 17:54:33
Postat av: Maria

yey pättur! Jag ska försöka minnas att höra av mig om det blir nåt!=)

2008-06-10 @ 19:25:00
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback