When you're far away...

Huden känns torr och salt och det stramar i hela ansiktet. Jag sitter med korta jeansshorts och en tubtopp och känner ändå hur värmen finns i hela kroppen. Mitt hår är tufsigt och strävt och ikväll ryker naglarna jag lyckats spara.

Idag har jag varit i stallet en sväng på morgonen och sen ute på sjön hela dagen! Hur mycket bättre kan det bli? Tre gånger har jag plaskat omkring i plurret också. m m m! Ena gången orkade jag t o m blåsa upp en stor badring (stor!!= mycket luft och lite lite till hjärnan:P) och kunde flyta omkring på den ett tag. Det var varmt i vattnet. typ 22,5. Jag älskar Rassa. Verkligen!

Vet fortfarande inte riktigt om jag ska orka blogga två bloggar. Just det:P Det vet ni ju inget om! Nvm.

Imorrn ska det regna har jag hört. Och idag har jag köpt godis, har jag också hört. Och ikväll blire mera svull! (Dagens mat: Frukost, stor lunch(!) och fyra bullar. Klockan är fem.) Ikväll: Pyttipanna, godis. mjepp!

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

jag ska också gå och köpa mig godis, fast jag har ett sånt chokladsug, det är choklad veckan du vet. så det lär ju bli en marabou för mig ;)

Postat av: Isac

Hur ofta är du lagom varm..?

2008-07-05 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback