Today will soon be gone.

There's so many beautiful reasons I have to be Happy! Och det har alltid varit det också. Otacksamma unge. Usch. Näni! En bättre inställning ska jag skaffa mig. Och jag är nöjd (läs: nöjd) med mig själv just nu. Jag duger. :D Lite bättre självförstroende på det så kanske det här sommaren blir som en stor varm choklad med vispad grädde. Toppen alltså!

Idag har jag flugit ner på min racercykel till stallet, släppt ut tre hästar, ridit Socka, mockat Natalie, Socka och Boccia, fixat fodret, flugit hem på min racercykel, duschat, ätit lunch och fikat hos mormor, hem igen, transponerat en låt och sen jobbat 14-2030. Min enda fråga från dagen är: Varför handlar ni när klockan är tio, fem i åtta, när vi stänger åtta? respekt kvinnor och män. Kom lite tidigare vore schysst. I alla fall. Så sent som 2024 stämplade jag ut. Brukar kunna göra det vid 2015. Men vi var ju bara två som stängde kassan också. Och alla dessa tidningar! gosh! Jag ska inte blogga om mitt jobb.

Jag funderade på att blogga om såna härna värdsliga ting. Sluta skriva om vad jag gör om dagarna och så och bara bli mer åsiktande i mitt liv och skriva om vad jag faktiskt funderar på. Som det här med varuberg, varför himlen är just blå, facebook=ondska och varför jag inte kan ta bort min lunar. Sånt där som varför allt inte är standardiserat, vad som är nytt med 450D:n, vilka skor som passar vilka kläder, kläder i allmännhet, hur krafft protein fungerar och hur datorer fungerar. Kanske nån gång får ni nåt sånt inlägg. För eftersom min värld snurrar fint nu så har jag mer tid att fundera på sånt här. Kanske ett ämne om dagen? Vi får se=)

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

hey babe! saknar dig, men nu är det typ bara två veckor tills vi ses =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback