Like yesterday is gone!

Mmbop!

Funderade på det här med etik idag. Det räknas väl som oetiskt att äta människokött. Tänk om det är gott då? Inte för att jag vill smaka eller så, men det kanske är gott. Man skulle ju kunna ta vara på det. Fast nää. Jag kan inte ens förmå mig att äta hästkött. Man äter inte sina vänner. Så ja, det är oetiskt.

Meanwhile så blir det upploppet till ledigheten nu. Fullt ös till på lördag, sen flow along the day och sen söndag. Sovmorgon och göra vad jag vill i två veckor. Wonderful. Men jag hade så mycket att visa. Hade planerat in tripper ut i skärgår'n och till skansen och grönan. I'll do it by myself now. Eller med nån bra härhemma=) Det blir fint.

I'll be a superstar and you'll be driving my car!

Hade en egoboost igår:P Kände att jag behövde det. Den är över och jag är tillbaks.

<3

Kommentarer
Postat av: Isac

Men man kan ju lika gärna tänka som så att den döda människan knappast behöver sitt kött längre.. Skulle ju vara slöseri att låta det gå till spillo. Om mina vänner ville käka mig om jag var död skulle de få det!

Postat av: Maria

ja var ju så jag tänkte också.. men nää jag skulle inte kunna det..

2008-07-30 @ 22:19:31
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: Isac

Nää, jag tror inte jag heller skulle kunna det. Det skulle varit en annan sak om jag inte visste vart det kom ifrån. Fast då skulle jag ju undra hur lagligt det var, minst sagt. :P

2008-07-30 @ 22:22:08
URL: http://ananasjuice.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback