I'm not gonna run away...

Lalala. Jag är uppåt typ hela tiden! Livet är bra. Jag trivs! Och nästa år ska jag klara hela året, utan att gå ner mig. Ska inse att det handlar om min inställning. Ska fatta att jag inte är övermänsklig. Ska inte missa ridningen. Ska inte skapa intriger omedvetet (kan bli svårt iofs). Ska bara försöka vara mig själv och vara en schysst tjej liksom. Och passar det inte, så, ja, är det inte så mycket jag kan göra.

Idag har jag ridit Greven. Fjärde gången nu. Fin häst det där=) Kul att rida också. Kul att Helena behövde hjälp och att hon frågade mig. Jag har fått rida så sjukt mycket senaste tiden. Och det är nog bra för mig. Inte bara fysiskt, men psykiskt också. T ex så hade jag Socka nästan en vecka för ca två veckor sen. Sen har jag haft henne lite strödagar och ska ha helgen också. Har fått rida lite på Nathalie och greven då. Och ska ta hand om nathalie i nästa vecka. Life is good!

Idag är det dock jobb på schemat. och imorgon också. Stängning båda dagarna. Sen är jag ledig en dag, öppnar en dag, så ledig en dag igen. Otroligt mycket ledigt!:D

Har fått en vykort av självste Josefin!!:D:D Tacksi tacksi tack!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback