I'm in deep debt, without You I wouldn't survive...

(Haha! Bäst på sommarkrysset ("bäst" altså) var en tjej som sjöng med på ovanstående textrad, fast istället för "debt" sjöng hon "death". Haha:P bra koll!)

Det är inte överdrivet kul att jobba. Men på nåt sätt är det väl ändå bra. Som, nästa helg t ex. Lars vegas trio intar grönan och sommarkrysset och hej hopp vad jag vill se det lajv. Men (det är alltid ett men i sånna här berättelser) jag jobbar stängning. Vilket betyder att jag slutar 20.30. Så där rök INTE de pengarna! Liksom. Jag tjänar pengar istället. Pappa får spela in det åt mig:P. Det är ju som Simon säger. Pengar är ondska. ALLT styrs av pengar.

Och på tal om Simon, så var han här på besök i torsdags och det var mycket trevligt! Vi tog en promenad. Industriområdet-rundan, som alla andra skulle kalla stall-rundan, förutom vi inbitna stallare, som inte utgår från ösmo centrum, utan från stallet:P. Sen satt vi på min säng och pratade i flera timmar. Som sagt var det trevligt!

Jobb, jobb jobb. Jag har min första lediga dag på onsdag. tjihoo! Idag har jag ridit Socka och imorgon och på måndag har jag hand om Greven. Det blir spännande. Hoppas det går fint.

På måndag funderar jag starkt på att gå på bio. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja se. Om jag kanske vill se flyga drake, tröts att jag läst boken, eller om det bara är dumt. Jag tror nästan att det är dumt. Vad mer går nu? Ska kolla det där=)

Love

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahLinnea

Mamma M(ar)ia går..

Den ska jag se på Måndag.. :)

2008-07-13 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback