Forever and for always...

Skum känsla det där. Att stöta på folk man känner i Skeå, och kunna föra samtal och grejer. Först mi ridlärare däruppe, Ida, sen Helene,Ninas assistent och till sist P. Coolt det där altså.. Jag är trött. Tja!

Jag är hemma. Vet inte om det blir bra eller dåligt. Allt det låsta i mig. Men det blir nog bra, varför skulle det inte? Det är nog bra att hålla sig ifrån Skellefteå i nån månad och en halv också. Kan vara bra tror jag. Lite konstigt vissa betedde sig däruppe. Men de flesta normalt, så det är bra. Kanske bara en som jag blev lite förvånad av. Aja, som said, det blir nog bra.

Jag ska till stallet strax och rida socka och fixa allt åt två hästar. Detta efter att ha rest i drygt 15 timmar från start till mål. Bussarna strejkar här. Fast som tur är inte rsättningsbussarna mellan VH och nynäs. Och det stora skämtet i det hela är, att om strejken inte får nån effekt här i stockholms län så tar de ut trafiken, ja gissa vart? Västerbottens län! Haha:P Tillåt mig att skratta. Nån vil ju helt seriöst inte att jag ska kunna åka buss:P Blir väl till att ta med cykeln upp igen då, just in case.

Nej. Frukosten är istoppad. i-stoppad that is och inte is-toppad. haha:P Och dags är det att fara. Ser ut att bli bra väder idag. linne måntro? mjes.

Måste nog planka lite låtar ikväll. Eller kanske sova. eller träna. Det är step ikväll. Ja. träna blir det nog.

Och just det. jag känner mig inte helt värd.

<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för din söta kommentar Maria! Och gud vilken fin bild på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback