Dance everybody!

Det här med ballerinakakor. Alla äter vi dom olika, det framgår ju från reklamen. Själv satsar jag på den välkända locket först-varianten. Dvs, locket först (helt i motsats till hur jag äter semla) sen klegget och sist chokladbottnen. Och mina favoriter är originalet. De slår liksom allt. Apelsinchoklad har aldrig varit min grej. Inte heller mint.

Det paketet som jag nu beslagtagit ur vårat skafferi har dock troligtvis varit med om nån olycka. Alla kakor ser hela ut men när man bitit av halv locket så går bottnen av. Chokladsmulor överallt och blä. Inte vill vi väl ha det i sommarvärmen? Jag har ätit alldeles för många ballerinakakor för att det ska vara sunt den senaste tiden. Men skit samma:P.

För övrigt är det toppenvarmt här. Igår stekte vi i rassa och idag for pärena ut på sjön några dagar. Själv jobbar jag, men har lyckats sola en stund idag efter stallsysslorna. Nu ska jag dricka och fixa en låda.

hur äter du din ballerinakaka?

<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fösöker få bort bottan först, så äter jag den, sen locket och sist kleten :) om inte botten lossnar från kletet tar jag locket, sen biter jag runt den stora klumpen i mitten och äter den sist! =) puss på dig!

2008-07-23 @ 21:11:02
Postat av: Mariah

det finns video filmat från eurovisiontittningen hos Emilia, dvs. hur alla äter sin ballerina:P

Postat av: Jojjo

Åååh, jag vill träffa dig snart och jag saknar dig och vill du komma på mitt kalas?

2008-07-24 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback