Damn unpretty.

PUBLISH ME!

Men tänk så skönt att kunna säga, med självförtroende, utan att vara nedlåtande, att man förtjänade bättre! Vi är många som förtjänar bättre i många fall. Just nu förtjänar jag inte bättre. Jag har det så himla fint härhemma=) Med jobb och stall och bad och så. Det är faktiskt bättre än jag hoppats. Vilket känns bra.

Det kommer nog lite med åldern också. Nöjd och glad och så. Man inser att livet rullar omkring år för år och att man har det utomordentligt bra. Ha, jag är inte gammal nånstans ju:P Vars ska det sluta? Kanske nånstans där jag är som mina förebilder?

Nina som vann West end star, vad grym hon är!! Så galet tuff tjej. Tänk vad mycket som hänt för henne nu. Jag menar allt är möjligt. "You can be, who you wanna be."

Jag säger bara unpretty-TLC. Och om du inte hajjar, kolla in den på youtube vettja. Budskap till världen.

<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

ha! jag lyssnade på den låten härom veckan och tänkte att det skulle vara en låt som man borde köra! snart ses ví. AH! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback