And I thank You!

Dagens fyra kändisar. Varav två är lite osäkra. haha:P

Kändis nr ett: En sån som jag inte känner, men som några jag känner känner. Typ Philip och Simon och Josefin skulle jag tro. Kan heta (eller kanske kallas) Joppe. Och jag känner ju bara igen honom från foto, så det kan ju vara fel.

Kändis nr två: Oskar. Våran trummis i United. Helt otippat att jag nånsin skulle stöta på honom på skeppsholmen i stockholm! Men så var det. Han såg mig dock inte. Skumt, men kul sammanträffande.

Kändis nr tre: Också en osäker en. Karin Håkansson. Duktig sångerska. Sjunger i VILA där Micke spelar trummor. Det såg mycket ut som hon, men kan ju ha sett fel.

Kändis nr fyra: Och detta är en "riktig" kändis! Kicken från The Poodles! Han bara gick förbi oss sådär på trottoaren när vi var påväg till tåget. Och jag kände igen honom! Ofta det händer liksom!

Anyways. Sthlm jazz festival. Rigmor Gustafsson, Tower of Power och Mary J Blige. Det var värt det!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback