Joybells ringin'

Idag kommer bli en halvseg dag. Det känner jag. Jag ska öva sång, piano och diverse kompgrejer till masterclassen och sceniska nästa vecka. Inte för att jag har stenkoll på vilka jag ska kompa, men jag måste kolla in ändå, utifallatt. Jag har faktiskt redan gjort teoriläxan och lyssnat på revoulution. OCh nu sitter jag och lyssnar (bland annat) praise the lord everybody. Lite nervös för att dirra den.. Men det löser sig, sa han som sket i poolen.

Skulle egentligen ha farit in till stan idag och fikat på kåffein med Johanna, men så blir det inte för bussarna går så dumt på söndagar och hon bor i falmark, vilket ligger utanför skellefte åt andra hållet. Men ajg ska ta tag i det på en veckodag istället tänkte jag. Eller en lördag. Fast nu framöver så är helgerna rätt fulla. Ska bli kul!

På fredag är det kåffein-giget med färdtjänst, och då ska vi få se revyn innan. Ska bli skojs! Giget tror jag blir hur kul som helst! Nästa helg far vi till Ö-vik och sjunger i nån sorts masschoir med Jay T Hairston. Måste pyssla lite med dom låtarna innan vi far bara... Vill ju vara halvförberedd. Johanna frågade om jag ville spela på gudstjänst den helgen, men vi ska sjunga på gudstjänst på söndagen i övik, så det gick inte:(. En annan gång kanske=)

12.12, och jag har ingen anslutning till internet just nu, men det verkar jag visst ha, för ajg fick just ett mejl... Aja, skumt. Jag ska iaf gå och sjunga upp snart. Snart... Ska bara kolla min fb.

have it fino!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback