Ja har de bättre än ja borde...

Sitter vid Mariahs dator. Världens bästa Mariah. Just nu övar hon på att gå från mer stämbandsmassa till falsett. Hon är dyktig den flickan. Imorgon har vi gig. Jag vet fortfarande inte jag jag borde åka till Mia tidigare eller om jag ska strunta i det. Jag tror nästan det sistnämnda. Sceniska gick bra idag. Skittrist att det gick som det gick på repet. Jag ville så gärna vara rolig och lätt att spela med och så trodde bandet också, så dom lekte. och det var kul, egentligen, om jag bara inte hade tappat allt i sången. Och dom fick dåligt samvete.. och det var inte emningen, så jag är en hemsk hemsk människa, men ja, imorgon ska ajg bevisa att jag är rolig, duktig och kan leka jag också! Ugh för repet. Jag ångrar.

imorgon: studio, städa, duscha, klä mig, packa, packa, åka, rigga, soundchecka, äta, se revyn, samlas, GIGA!:D

Idag, klippt mig, sjungit.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback