Det stämmer inte!

image15

IDAG HAR VI HAFT CAFÈ! Och det gick bra. Jag spelade acka på två låtar, körade på tre, spelade elgitarr på en och sjöng min egna. Det gick bra och jag fick spela på shania. Hon är fin, hon! Och ja det var kul helt enkelt.

I helgen var vi i övik och sjöng med Jay T hairston. Jag kunde tagit vara på det mer men det var kul. Men ytröttsamt. Och Max vill jag inte ha på några månader, ugh!

Nu ska jag vara social med folket här. Tröt toch varm.. sköt. skönt menade jag. Varmt, men skönt. Snyggast byxor lånade av mia också. Lämnas tillbaka på måndag. Peppad för sökningarna. Vill inte komma in. Måste kolla upp folkhögskolor. ar SALTVATTEN i håret. Saknar nynäshamn på sommaren. Och havet med salt i.. jag vill bada. Eller åka slalom. Funtar på att låna bräda och traggla nån helg.

Pussen=)

<3

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du måste tycka att det är väldigt roligt när vi sjunger med kören.. ;)

2008-01-31 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback