And almost completely...

Jag valde Fell in love with a boy. Det ska bli mycket spännande. Inatt ska jag sova i min säng. För första gången sen jag kom upp hit. Igår sjöng vi med United på vinterrocken. Där såg vi också Daniel Lindström, Hanna Lindholm och Lokala förmågor. Eller ja, det var dom jag kände att jag ville nämna. Hanna var riktigt grym! Daniel var rätt bra han med. Lokala förmågor var skoj med Johanna i spetsen.=)

Och jag har blivit facebook addict.. det är hemskt. Nu ska jag äta och kanske duscha. Sketna hårfärg som inte fanns i förpackningen, så jag måste byta. Jag som hade tänkt bli blondie idag. Får bli en annan dag. Snart kommer Zarahlinnea. Jag sov hos Julia inatt. Jag har betalat räkning. Och jag fryser. Borde kanske öva. Men jag sätter nästan det jag lärde mig på lovet nhu, Philip!

Inget är riktigt sammanhängande idag. Förlåt. Jag har ingen förstärkare häruppe. Och jag har kopierat allt från gamla kalendern. Imorgon får jag träffa större delen av klassen. Kärlek är det. Och imorrn har vi kör. Och teori. Och klassråd. Och snart är det första spelningen. Och sen åker vi till övik helgen efter den spelningen som är nästa fredag. Fell in love with a boy.

Sommar. Vore kul att vara här på sommaren. Undrar vad man gör? Badar? Fast det är sötvatten... ugh. Nyår var fint! Härligt med nytt folk och så. Jojjo var duktig. Jag sov på två täcken. Igår somnade jag på golvet. Jag börjar undra om det finns gränser? Jag har börjat somna lite varstans...

Pratat i sömnen. Förlåt Julia. Kallt. Räkning. Jag ska sluta nu.. ni orkar inte med det här. Marvin är fin.

<3

Kommentarer
Postat av: Zarah

Du är virrig! :P

2008-01-07 @ 19:45:10
Postat av: Mattsin

haha, nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback