Will you say...

Jag har varit i Lycksele. Det var kul. Trots förkylningen. Kände mig rätt sänkt, men jag ska orka ändå. Imorgon är det träning efter frukosten. Jag ska ska ska komma i form. Ska bli stark nog att orka med min kropp hela livet. Peppa gärna som sagt...

Nu sitter ag här. Hoppas på vänlighet från någon skön person. Fast ska nog bara gå och lägga mig igen. När vi kom hem kl 4 damp jag ner i sängen. Så kom Lola in och frågade hur helgen varit och sedan lämnade hon mig igen. Jag skickade iväg ett sms och somnade. Sen ringde mamma. Jag var havlt omedveten och svarade väl bara att det varit bra i helgen och att jag sov och var trött. Vaknade vid halv 8. Hade fått ett sms vid 6 men inte vaknat av det. Mariah hade varit inne hos mig också, men jag vaknade inte av det heller. Nu är jag fortfarande trött. Jag hoppas mest bara att jag kan somna ikväll.

Jag ska gå upp till folk nu. Hoppas jag får vara med trots att jag är osocial. Eller jag aksnek unte ska utsätta dom för det. Kanske ska göra lite teori? Jag orkar inte. Jag borde. Jag har ätit idag. Korv  x2.. Jag måste lyssna lite på grym musik. Grym som i bra. Jag ska nog gå upp på mitt rum. Eller nej.. TV. Sen rum och sova. Hoppas jag kan sova.

Vilken känslohelg det varit. Emma, jag kommer sakna dig minnsann.<3

Körde Can't hurry love i lördags också. Nöjd trots rösten:P haha! Men ja, det sitter nånstans i ryggen. Imorgon har jag sånglektion. Måste bli frisk snart, har inte tid med detta sjuklighetiga. Och i den datasalen spelas det alltid dålig musik. Fast det är bättre nu än när det brukar vara techno. Detta är lugnt iaf.

"Partybussen med destination Lycksele. Vi spelar lugna favoriter. Din chaufför heter Maria och din värdinna Maria. Har du någon fråga, kontakta Maria genom att dra i snöret."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback