Via Mystica.

Om du bor i skellefteå och inte är helt upptagen i helgen: Gå dit! Är i st olovskyrkan. du behöver beställa biljett, men det är gratis. Och du får en fin upplevelse om du går dit. Nu är det nog iofs inte så många som läser min blogg som bor i skeå. Det är kanske inte så många som läser den öht, men ja. Via Mystica everyone!

Galet i alla fall. Ljudet då att säga. Trumljudet. Wosh! Och balansen. Och det lät bara så sjukt bra. Det var starkt ljud, men med ett par öronproppar komemr man långt. Ljusriggen var inte riktigt lika imponerande. Kan nästan tänka mig att det dom gör i kyrkan hemma är mer ibland. Men sak samma. Ljudet. Oj. Och ja. Jag ska inte tjata, för ni har redan hört det. Mitt konsertbehov som varit stort på senaste tiden blev halvstillat.
Och bra låtar. Bra blandning, såattsäga. Och slutnummret: Beautiful day-U2. Wosh. Ingen säger väl nej till ett gig med färdtjänst? Precis.

(ljudet!)

Jag är glad att jag får komma närmre musik. Idag har jag fånat mig i garaget. Spelat trummor och piano och sjungit i mick och sånt fult:P Men kulkulkul! Sen fick jag helt plötsligt ett rycka att gå ut och fota. Sen ringde Julia och jag gick tilbaka. Mariah var duktig och städade. Sen åt vi och sen kte vi till stan. Imorse tränade jag också. Imorrn är det träningsvärk som gäller. Undrar om jag ska köra lite kondition ändå imorrn. Annars blir ju dety söndag. Ska öva imorrn också. Och sen är det mello! weei!

Nu ska jag borsta gaddarna och sova:P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback