There's something I should've told you.

Jag är en osocial människa idag. Och en utnyttjande också. Men jag hoppas jag får det idag. Jag sitter i Mariahs rum och slösurfar runt på fejsbok, wiki, bildis, msn och goggel. Och de sitter ute i allrummet och ser på Rent. Jag ska också se rent någongång. Någongång när jag inte kommer efter en timme och missar för mycket för att vilja se hela. Jag lyssnar på musiken istället. Det är bra musik. Ska bli skoj att se filmen också.

Har varit och ridit idag. Fick ny häst igen:P. Undrar om hon vill säga nåt med att de andra har sina hästar tre gånger i rad och jag mina bara en gång?. Hade ju Amigo, sen Akke, förra veckan Max och den här veckan en ny stjärna som heter Sir Manly. Fånigaste namnet på en otroligt fin häst. Ganska liten men söt och trevlig. Kommer bli bra när han inte är så stressad. Det gick bra. Jag fortsätter vara ganska bra på det jag gör. Det är ju kul i alla fall. Även om det bara är en gång i veckan.

Mitt nya liv går förövrigt bra. I måndags tränade jag, red idag. Om vädret tillåter imorgon ska jag springa en sväng i naturen. Fredag är det styrka igen och lördag är den värsta dagen. Då är det kondition som gäller. Jag hatar att träna kondition. Det är jobbigt:P. Måste finnas nåt kul sätt att göra det på. Jag ser fram emot att få lära mig nåt bra inom det området;).

Inatt kommer Julias syster hit för att hälsa på, förra helgen var Lolas mamma här, förra veckan hade Emma besök och på torsdag kommer Kajsas mamma. Det är skoj att få träffa folk från deras liv liksom. Fast jag kanske inte bryr mig så mycket som andra här gör. Jag skulle nog vilja, men väljer inte att prioritera energi på så.

Men vet ni vad? Jag kommer hem fredagen vecka 9. Och är hemma en hel vecka. Och det är snart ska ajg säga er. Längtar lite dit. Fast jag tar en dag i taget nu. En dag i taget.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback