Out there running just to be on the run...

Oh, noes. Jag håller på att bli en såndär uttråkad tonåring som bara sitter vid datorn! haha! Vem försöker jag lura?:P Jag har bara lite tråkigt idag. Alla andra dagar har varit så fyllda av saker att göra, så jag har känt mig planerad och det har varit kul och skönt. Jag fungerar bra som planerad.

Imorse var jag och tränade efter frukosten. Gummiband idag. Det är jobbigt det, men ja. Bra att träna. Igår åkte jag slalom. Jag ska aldrig mer åka på de dära skidorna. Men det var kul och gick hyfsat efter ett tag. Synd bara att backen var... hrm, mindre bra:P Men ja, det var som sagt trevligt ändå. På torsdag blir bygdsiljum med skolan. Själv antagligen fast med en massa folk runt mig:P

Jag vill göra nåt nu. Men Julia är en sån datanörd;P. Det betyder att jag vill ha sällskap. Jag ska föröka att inte äta så sött i veckan. Fast idag får jag, för jag har massa godis på mitt rum:P yummie!

Inspelning den här veckan. Idag har kompet varit duktiga och imorrn ska vi vara duktiga. Jag blev bananexpressen idag. Undrar om Mariah fortfarande vill umgås med mig. Bananexpressen leverar inte bara bananer faktiskt. Äver dubbelcheeseburgare och kärlek finns att hitta. Och diverse matlådor:P

Anyways. Jag behöver tid.

Nästa vecka är jag hemma. Ska bli så skönt och oj, vad jag hunnit börja längta hem.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback