I just can't give up now...

Välkommen mamma till min blogg. Jag ska försöka vara informativ och snäll här:P Antar att jag kan hälsa pappa lika välkommen? Om ni vill kommentera, så finns det en fin liten länk under varje inlägg där det står "Det som ni vill säga". Där kan du klicka och så kommer det upp lite fält. På namn skriver ni ex "mamma" eller "pappa" och sen kan ni skriva meddelandet. sen kommer det komma några kontrolltecken. Skriv vad ni ser och sen klicka "ok". Då har ni postat en kommentar och jag kan läsa den vid senare tillfälle.

Det kommer att förekomma vissa smilisar. Här följer en lista på de jag använder oftast:
:P = Det är ett lite skämtsamt tillfälle, eller så känner jag mig lite halvbusig.
:) = Jag är glad. Och ler. Den kan också se ut såhär: =)
;) = En flörtis. Jag är lite ironisk kanske. Med glimten i ögat liksom.
:( = En ledsen smili. Oftast Är jag inte helt ledsen bara för att jag använder den, utan menar mest som "åh, så synd det är om mig;)" Fast det är klart. Det beror på sammanhanget.
:S = En förvirrad smili. Behöver ingen närmre förklaring.
:D = En mycket glad smili.

Det finns egentligen lite personer som ni skulle behöva se foton av också för att veta vem jag pratar om, men det får ni fråga om istället. Jag tänker inte skriva om alla nu.

Have fun!

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

haha åh du är så fantastisk!
saknar dig så himla mycket!

2008-02-14 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback