A car crash in front of me, but I'm not there, I'm everywhere...

Jag steg aldrig upp imorse. Eller jo, det gjorde jag visst bara lite senare än jag tänkt. Men frukosten gick jag till. Det är kul det där hur man kan ens fundera på att skippa den. Frukosten på Solvik är fantastisk. Imorse blev det t o m korv! Trots att jag inte steg upp för att jogga imorse. Vi skulle haft kördag och repat inför skivinspelningen, men både Mattias och Mia var sjuka, så Markus hade tvåantimme och var allmänt social och Marica hade masterclass. Masterclassen var bra och intressant. Vi testade massa röstkvaliteer.

Sen! Sen begav jag mig ut på min joggingtur. Den var inte lång alls. Men en stund var jag ute och gjorde vägkanten osäker i gul träningsoverallsjacka. Sen när jag skaffat mig löpskor så blir det en gång i veckan åtminstone. Det är lite spännande det här. För idag kände jag att jag behövde röra mig för att jag är så inaktiv annars. Och det var sjukt längesen jag kände så. Wohos!

Har varit i stan och hittade ett par skor. Ringde mor min och frågade om jag behövde skor och hon svarade: "Maria, man behöver alltid nya skor!" haha:P De var på rea också. Men som sagt, det var löpskor jag borde skaffat.

Laddar för helgen. Imorgon blir det till att hämta skidor och eventuellt leka hos Daniel och så. På lördag blir det middag i stan med klassen, Lic, melodifestivalen. På söndag, om inget skiter sig så blir det årets första SLALOM! Weho!

Nu ska ajg leta info om vitberget!

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahL

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!! :)

2008-02-24 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback