You're that something I've been missin'

Okej, ZarahLinnea. För dig:

Jag har kommit hem igen. Bra eller dåligt? Både och! Jätteskönt att kunna allt. Och stallet är bäst. Jag fattar inte hur jag klarar mig utan det. Dåligt för jag känner mig inte riktigt tillfreds med tillvaron. Jag har vant mig vid att pussar och mys inte är längre bort än att jag kan promenera dit. Lyxproblem och det är väl bra att vara iväg från varandra ett tag också. Blir ju rätt mycket på skolan och så.

Angående skolan. Hjälp mig att skita fullständigt i den tills efter nyår! Jag måste för att orka nästa termin.

Anående nyår: Lars kommer den första. Jag längtar.

Angående att vara hemma: Måste skita i att de behandlar mig som att jag vore 5 och inte klarade mig själv. Jag KAN koka ägg. Tro det eller ej.

Angående stallet: Jag rider Farao och Fantastca varje dag nu=) sätter igång och tvättar raspiga ben. Pussar och gullar.

Imorrn ska ajg åka iväg. In till Handen förmodligen. Hitta julklapp till mamma och pappa. Och så. Gosh jag gillar inte att vara på det här humöret. Så se till att det blir 2009 fort!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww... tack!! 0:)

Känner mig hedrad.. ;) :)

Saknar dig.. Men tur att man kan få kolla läget nu iaf. :)

Pusskram skumbanan

2008-12-21 @ 21:24:28
Postat av: ZarahLinnea

Det var mitt inlägg! :P

2008-12-21 @ 21:26:07
Postat av: Julia

haha, jag är hemma :P du vet, 40 mil hit, 40 mil tillbaks, 40+40=80 ;) Så tyvärr, du får inte höra nån spännande historia om "min 80 mil långa resa på jullovet"... Eller, det du ju få, men den handlar bara om det som hänt här hemma :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback