strumming...

Idag har jag städat mitt rum. Duktiga jag som städade mitt rum! Och sen väntade jag tills syster och familj dök upp, och sen åt vi. OCh sen åkte jag till stallet och motionerade de två små djuren. De skötte sig. Jag tvingade iofs inte ut nån av dom i mörkret:P Imorgon ska jag upp på morgonen. Yey.

Och på nyårsafton har jag fått äran att ta hand och Jackpot också. Ska bli skojsigt! Vi ska ut i skogen och traska. Han ska tydligen vara pigg. Blir skoj och mys. Hoppas på bara nån minusgrad. Fast på flera för Fantasticas skull. Nu kan hon gå ut i hagen trots raspen. Och det ser så mycket bättre ut! Blir nog bra snart!

Och på tal om bra så var Lars feberfri imorse! Skönt. Måste vara urk att vara sjuk över julen. Och sen måste vi ju minnas att han ska vara frisk på torsdag! På torsdag gott folk. Det är bara fyra dagar kvar. Och jag känner mig ganska glad. Men jag slår vad om att han kommer få förhinder. Jag bara vet det. Trots att flyget redan är bokat. Och absolut inte för att han är en människa som inte håller det han sagt, utan mer för att varje gång jag hoppas så här mycket och ser fram emot något så mycket, så blir det inte av. Därför är jag livrädd för att åka och köpa kamera imorrn.

Ja, kära vänner. JAg ska äntligen ta mig i kragen och göra det jag velat göra i tre år. Köpa mig en systemdigital. Ska försöka tvinga med mamma till mediamarkt. för där ska det tydligen finnas så man kan känna på alla kameror och så. och eftersom ajg läst och läst, men inte kan komma fram till om jag vill ha en eos 1000D, eos 450D, nikon D80 eller D60, så måste jag nog känna på dom först. usch. Tänk om någon sa till en bara såhär: "Jamen, Maria! Jag kan din ekonomi och jag ser exakt var du behöver och på vilken nivå allt ska ligga. Den här kameran är helt rätt för dig."

Men ingen gör det. OCh jag städade mitt rum idag. Vi hörs!

<3

Kommentarer
Postat av: ZarahLinnea

Kram!

2008-12-30 @ 10:50:54
Postat av: ZarahLinnea

Gott nytt år Maria! :)

Skickar stora kramar.

Ha det bäst!

2008-12-31 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback