What's the point of hanging 'round?

Lalala...

Det är onsdag och här är dagens fundering... eller nä förresten. Jag har inget viktigt idag. As if I ever have.

Ovinna är inte samma sak som att förlora. Men vad heter det när man inte vinner, men inte förlorar? Jag tycker att ovinna är en ganska bra beskrivning, men nu finns det säkert ett bra svenskt ord för det. Inte en norrländsk böjning:P. Jag pratar för övrigt stockholmska igen. Bara och endast! Blir kul när jag kommer upp igen. Inte för att jag nånsin var särskilt bra på skelleftemål, men ni hajjar. Lyssna bara på mitt mellansnack i Vindeln. Jag säger bara HA HA!:P

Jobba idag. Ska bli najs faktiskt. Får se om jag tar den där tiden nästa vecka också. Vore ju fint med pengar, men orkar jag om jag ska fara norrut på fredagen? Ska mina päron skjutsa mig? Hur ska jag få dom att fatta att det är viktigare för mig att de hälsar på än att de skjutsar upp mig?

Jämförde Posten och Bussgods igår förresten. Och posten var 200:- billigare på att skicka paket. Jag tyckte det var intressant. Jag har börjat tycka det är ganska så kul att jämföra saker och ting. Det är nog bra. Jag kanske blir mer kritisk och så. På tal om att jämföra så lekte jag dressyrdomare idag. Det är så svårt med dessa ryttartest bara. Men mitt förhållande till dom är ändå bra. Jag säger bara: (Farao och) jag, stockholmscupen 06/07. Oops egoboost:P

Kall är jag också!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback