Under all packning.

PUBLISH ME!

Jag ligger då inte på latsidan i bloggen iaf! Inte för att vara jag. Men ni ligger på latsidan. Ni vet, det är som en symbios: Jag tänker, jag bloggar, ni tänker, ni kommenterar. Simple as that. Så se nu till att tycka nåt. Eller bara säga hej. Eller gör det inte förresten. För jag blir alltid lika irriterad på alla presentationer som lyder: "Hej, jag heter Maria, jag är 20 år gammal och bor i ösmo. Och SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kommentera mina bilder/ min blogg/ skriv i min gästbok..." etc. Folk kommenterar väl om de har nåt att säga, right?

Så kommentera bara om du känner att du vill eller orkar eller kan eller vill. Sådär. Ursäkta. Åter till mig.

Igår träffade jag Emelie. Finally! Det tog ju oss bara hela sommaren, men till slut så. Det var mys och så härligt att träffa henne och känna att hon är emelie som jag lärde känna. Det är så många som ändras och jag hinner inte med. Men jag börjar inse att de flesta är samma gamla i alla fall och det är superskönt! Och sen på kvällen kom Ken1 hit också. Jag skippade maratonet, men jag hade aldrig pallat.
Var hos Jojjo och firade hennes födelsedag i måndags också och det var nice! Philip var ju också med och det var härligt att kunna prata hela vägen hem från stan. Lite som det kunde vara förut liksom.

Josefin. Kryptik, don't we love it? Jag känner också för att vara kryptisk, men jag tror snarare att ajg ska redigera bilder och ofundera så mycket nu.

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

hihihihi fiiiiin blogg du har sötiz!



glöm inte att kommentera min blogg gumman

KRAMIZ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback