Souled out.

Så sitter jag här igen. i den här datasalen som brukar vara överbefolkad. Folk har inte vaknat än. eller så har de bara inte hittat hit. Klockan är drygt halv ett en lördagsmorgon och jag är hungrig. Igen. Harv just ätit frukost och varit ner till gympan och tränat lite. Har ingen riktig inspiration till att träna egentligen. Gör det bara för att ajg måste komma igång igen.

Idag är målet matfesten inne i schtaaan. Kolla på färdtjänst och käka middag. Det blir nog nice. Men hur i hela skogen ska jag orka/hinna ta mig till byske och bada innan? Iofs är det oförskämt fint väder och som gjort för att bada. Men ajg är norrland gott folk. och dt är troligtvis svinkallt i havet. Och jag känner inte för att frysa, även om jag känner för att bada. Ska gå upp och prata lite med Julia som numera är min granne!

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

jag saknar dig

Postat av: Isac

Ska bli grymt kul att se hur du utvecklats med gitarren sen! :)

2008-08-27 @ 18:26:15
URL: http://ananasjuice.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback