Greater things have yet to come.

Jag är skabbig, men det är fantastiskt! Jag har inte duschat sen i fredags morse. Okej, det låter inte så länge. Men lägg på ett antal konserter hoppandes, regn och lera, fem personer i en husvagn och kallvatten i kranarna så har du lite mer anledning till skabbigheten. Men det är som sagt bra! I loves it.
Det finns ju några anledningar som gjort den här helgen så himla fin och jag är så tacksam. Främst Gud. Även om jag inte alltid verkar vara på samma sida som han så är han alltid på min sida. Det finns säkert en lång historia för denna sammanfattning.

Meeen, vi tar det kort:
  • Fick sovplats i Josefs tält, blev istället Mimmis husvagn i två nätter.
  • Jojjo bjöd mig på middag i fredags.
  • Mötet i ladan.
  • Röj till New World Son.
  • Underbar konsert med Starfield (Jag har lärt mig namnet, Stina!)
  • Josefin bjöd mig på lunch i lördags.
  • ELEFANT!
  • MBT-lekarna. Jag är dock en stolt IMBTare!:D
  • Kudde.
  • Middag hos Dagsons söndag. (har jag uppskattat mat mer nån gång? Jösses så gott!)
  • Sittplats på tåget hem.

I alla fall. Nästa år. Om det är bra artister. Då ska vi dit. Röja järnet. Woop, woop! Annars är campingen hur fin som helst också:D Man får ju gå på mötena ändå.

Undrar just om jag kan sova nu. Har somnat div halv fem i två dagar:P Och gått upp nio. Och imorse missade jag att trycka i mig en macka till frukost. Så mellan kl 1 igår och kl 1 idag hade jag ätit endast en korv. Lite hungrig kanske. Så vid ett idag tröck jag i mig en och en halv limpskiva. Torrt. Sen drack vi te när vi kom till Simon och sen maten. Lovely.

Nu orkar jag inget mer.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback