Everybody knows.

KLOCKAN ÄR 20.20 OCH DU ÄR 20 ÅR IDAG!

Grymt fint samtal från grymt fina personer. Jag saknar er flickor. Och Julia hade jag ju fått prata med på dagen! Och alla dessa sms! Ni är underbara människor, verkligen! Fick en glass av Camilla på lantmännen idag också. Hon är tillbaks!

Camilla. Jani. Ni vet inte vem det är. Och jag har inte träffat henne på ett år. Men det är så bra att hon är tillbaks. Det är bara Sussie som saknas. Och madde och Bea dårå. Vilken liga vi var. Alltid osams. Madde som alltid hatade mig. Hon verkar ha kommit över det nu. Det är fint.

Mitt liv altså. Snälla låt det få vara så här länge. Jag har inte ens en formtopp. Det saknar jag. Forntoppen med Faran och Carsten och skolan och körkortet. Men jag mår så himla bra. Jag vill inte rubba det här nu. Hjälp mig hålla fast! Jag ska bli stark!

But I'm still waiting.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback