Do a little number!

Bubblig!

Jag har vunnit dagens korkad två gånger idag. Det är bra gjort. T o m för att vara jag. Första gången var i butiken. Det stod på varan att den kostade 15.90, men såg jag det? nej. Sprang först till kexen men hittade inget. sprang till delin och hittade förpackningarna, men inget pris på hyllkanten. Fick sen syn på de andra förpackningarnas sida. Det stod 15.90. Sen tittade jag på exemplaret jag höll i. 15.90. Två minuter slösade där:P
Andra var när jag klev på bussen i vh efter att ha varit i sollentuna hos Kajsa. Chauffören tittar snällt på mig och säger: "Men kan inte du spela lite för mig sen?". Jag ser ut som ett frågetecken, tittar på mitt busskort, undrar hur tusan han vet att jag håller på med musik, funderar på om jag känner honom, eller om jag nynnat utan att veta om det igen och säger: "ööh, va?". Han pekar på gitarren på min rygg och spelar lite luftacka och säger: "Ja, kan du inte spela en truddelutt för mig sen när vi åker?". Jag ler och säger att nää, det kan jag nog inte, han fick nöja sig med radion.

Imorgon är dagen! Ska bli skitkul! Åker bil från sollentuna. Och dit blire nog kommunalt om det går. Ska kolla tågen hem nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback