Time is tickin'

Jag är kall, kall, kall. Fast jag har varit relativt varm de senaste dagarna. Vet inte om det berott på stor fysisk aktivitet, eller om jag faktiskt börjat få ut mer av träningen än bara muskler. Mowahaha, jag ska bli bitig jag!:P Eeeller inte. Jag tror inte jag kan, men jag kan ju försöka. Sålänge jag känner mig stark så är det bra. Weho. Jag borde springa före frukost imorrn, för det finns ingen annan tid. Men jag kommer inte orka, så jag skiter i det. Ska ju rigga och rodda under dagen så...

Idag har någon ringt mig genom kommunens växel, men jag hann inte svara, och jag har ingen aning om vem det kan varit. Förtydligande: Skellefteå kommun.

Mor och far for till sälen förra veckan. En såndär halvvecka. Kändes sådär. Det har liksom aldrig gått ett år utan att jag varit med upp till fjällen. Och ja. Mamma kommer ju inte hit heller. Kan förstå så.

Café imorrn. "min" låt är Days go by, ska köra på Ninas, Magnus och Julias, spela gitarr på Simons och gustavs. Det här blir kul!

Pite i lördags. Räknade lite på det hela och kom fram till att med de låtar jag körade på, bortsett från gospelkörandet så sjöng jag elva låtar utspritt på fyra gig. JAG ÄLSKAR ATT STÅ PÅ SCEN OCH FÅ SJUNGA!!! Jag vill aldrig sluta. Och jag är livrädd för att jag ska vilja det en dag. Nej. Jag vill inte.

Ny sångläxa. Steve McQueen av Sheryl Crowe. Härligt. Det är även nuvarande gitarrläxa, förutom Your body is a wonderland som jag ska köra på sökningen och now and forever. Är jag mer tråkig eller? Kanske ska kösa supermario istället. Om jag harmoniserar den och tvingar mattias att spela piano, så kan jag spela melodin. Ja... det vore coolt!:P Ska ta mig tid till det bara. Måste lära mig Just a minute. Yey! Ska köra den med Cess på fubgiget nästa vecka!:P

Nu orkar jag inte skriva mer.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback