Someone do the math!

Jag gillar inte korta inlägg. Jag borde inte skriva sånna själv:P. Idag har vi haft gudstjänstspelning på EFS i stan och sedan middagsspelning på skolan. Kören var galet seg, men annars var det väl kul. Blev helt förvånad när ajg hörde min röst när jag sjöng första frasen i Hallelujah. Den bar. Coolt.

Annars då? Mitt hår är fult och långa tofsar hänger fortfarande framför öronen. Men i slutet av nästa vecka lär det vara bättre på den fronten. På lördag kommer jag hem. Hem. Hem. Hem. Hem. Jag kommer hem. Och sover i MIN säng. Och kramar min mamma och min pappa. Och dagen efter far vi till Gotland med klassen och sen! Sen är det spelning på skolan i nynäs. Ska bli spännande. Vet fortfarande inte om jag vill köra Days go by. Vore väl kul antar jag. Och den passar mig. Och kompet gillar den. Och jag får hoppa i slutet. Men den säger mig inget alls. Finns kanske bara en låt som gör det nu och den är hemsk. För jag orkar inte ens höra introt utan att tycka det är jobbigt.

Flicka. Jag saknar dig. Vilda vackra Flicka.

Packad. Opackad. Jag planerar att vara packad onsdag kväll, så jag kan åka till Cess!:P

Aj och oj och fy och blä och gah och pöh och lalala och hepp och aja och skitsamma och vadspelardetförroll och vembryrsig och jagbryrmig och dubryrdiginte och dubryrdig och jagvetintevemjagskavara och GAH.

Sa jag gah förresten?

Nejdu, jag blir deppig av datorn. Jag ska sova snart, men först ska jag prata med Jonas en stund i telefon. Undrar just om det var vid 10 han slutar? Hoppas det. Jag är trött.

<3

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på vem som bär klänningen bäst här: http://metrobloggen.se/queenie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback