Lite bättre.

Hjälp vad eftermiddagen inte var rolig. Jag hatar när jag blir sådär. Stressad över saker jag själv tagit på mig att göra. Saker som inte fungerar. Datorer. Stress. Fast det egentligen bara är för många saker på en timma. Och jag borde bara sprida ut det lite mer så skulle det fixa sig fint. Nu vet jag inte ens hur jag ska ta mig igenom morgondagen.

Dagen började iallafall med kämpet upp ur sängen. Dans på förmiddagen (hälsodag i skolan), lunch, chigong på eftermiddagen, åkte till stan och gick till lasset och hämtade järntabletter, gick tillbaka, åkte till skolan igen, repade stämmor till Ninas låt och sen till min, åt middag, insåg att jag inte hinner repa varken shoop shoop eller maggans eller Simons låt idag, gick till datorn och klistrade in kartor i turnéplanen, dokumentet blev för stort för att mejla, hade inte tid att lösa problemet, mejlade iväg utan kartor till Mia, bytte om till stallkläder, (vid det här laget har jag varit nära gråten två gånger), gick nerför trappan till det rum där jag har fler stallsaker, det var låst, blev arg, hämtade assistent som var lugn och förstående och låste upp, gjorde mig klar och stressade till bussen, var alldeles för tidig, väntade 15 minuter, åkte till stallet, hoppade La Vena (tack och lov gick det super!), gick till Daniel, fick skjuts till bstn, mötte gustav, åkte till skolan igen.
Jag tror kroppen kommer säga ifrån imorrn...

Imorgon är det sceniskt hela dagen, och jag är nollpepp. Ska bli kul att köra (med "k"-ljud) och troligtvis får jag väl lära mig Simons låt imorrn också. Men jag måste lyssna ikväll innan jag sover. Och Maggans låt. Och Julias. Min vill jag knappt ens köra imorrn. Jag kommer inte våga ta ut svängarna mer än sist. Jag måste se tuff ut och inte vara så sketna "död i ögonen". Har du hört den förut?

Nu ska jag gå och sova. Eller lyssna. Och imorrn ska jag upp och springa med Kajsa. Orkar jag? Ja. Jag måste väl...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback