And so I drew a new face and laughed...

Till och från illamående ofta. Men det blir väl så ibland antar jag:P.

Ridit idag. Markarbete. Nästa vecka är det hoppning. Som jag längtar. Fast jag vet inte jag med ridningen nu. Önskar att det gav mig mer än andrum faktiskt. Jag har gått så mycket framåt de senaste åren och nu går jag nästan bakåt. Det är inte bakåt jag vill, det är framåt.

Jag börjar hitta låtar jag gillar nu igen. Musik är så sjukt komplicerat. Bahaga, varför ska jag arbeta med det för? Pucko.

Annars då? Spelning på fredag och på söndag är det middagsspelning. Rep inför caféet och 24 i nästa vecka, sen 24 den 12/4 och sen caféet den 15/4 och sen dalkarlså den 16/4 (hoppas vi). Sen är det bara en halv månad kvar till turnén och innan dess är det lite spelningar med United och nån mer imiddagsspelning. Sen är det sökning hit också! Tjoho, vad jag kommer ha fullt upp. Men det är kul.

När kommer du hit då mamsen?

Tack för att ni står ut med mig..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback