taste and see!

Nu har jag spelat innebandy och dansat. Jag är jättemycket mer aktiv än förut och ändå har jag gått upp i vikt. Jag promenerar mer. går mer i trappor, sjunger mer... jaa.. det är nog maten som gör't..

I alla fall så red ajg i söndags... jag ska nog byta till en bättre grupp:D Men det finns fina hästar och trevliga människor. Ridläraren jag hade sa i slutet av lektionen att jag var bara tvungen att prova Wambo, för han är ju såååå fin:P haha. Och detta efter att jag ridit en lektion. Det var med andra ord kul. Jag var inte för dålig för att byta ridskola. Även om det kändes ringrostigt redan efter 4 veckor.

Ni anar inte hur många sköna människor det finns här! Och jag tänker inte försöka förklara. Det måste som upplevas.=) Många skratt kan det bli. Och det finns folk att driva med här också! Sånna som Adde tex. Kul kul. Men ni vet inte vem adde är. Spillerill.

Isac ringde idag igen. Jag blir så grymt glad när han gör det:D.

Idag har det varit skolkonsert också! Vi sjöng 5 gospelkörlåtar och så var det tre solon. Jag och Ninni sjöng I can only imagine, loulou, kajsa och lola sjöng music för my soul och emilia och gustav håll mitt hjärta. Det var så roligt! Men jag blev så varm i min kåpa!! gosh! men benvärmarna kommer vara min bästa vän i vinter<3.

Igår hade vi spelning för 80 st mcknuttar också. Grymt kul! Jag spelade gitarr och sjöng och sånt:D Det roliga i historien är att det var två lovsånger och "you've got a friend". Men ajg tror inte de lyssnade så mycket på texterna:P

Nyduschad nu. skönt skönt. de andra bastar, men jag kände för att blogga. Så nu har ni en mindre uppdatering av livet på solvik. Undrar ni något så fråga. Eller ing vettja? Eller för all del:

SKICKA BREV!!!! (snälla?)

(Mitt namn)
Frostkåge 105
93492 Kåge

puss!

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

förlåt mig att jag aldrig ringer dig, men jag har så oexisterande ork..och jag ska skriva ett brev till dig, jag jobbar på det, men som sagt..orken. jag saknar dig så. puss!

2007-09-21 @ 15:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback