Lägg mitt huvud i ditt knä.

Det gör så fruktansvärt ont. Men jag skulle ta allt på mig om det bara gick. Om jag fick skulle jag ta all smärta, för du betyder så otroligt mycket för mig. Och all tid i världen får du ta. Jag har massor av tid. Jag kan inte säga att jag heller är en så bra vän.

Imorgon har vi körkonsert på en gudtjänst i Skelleftehamn. Då ska vi sjunga och dansa i våra kåpor. Blir jätteroligt! Vi hade ju konsert på skolan i onsdags, och det giock väl ganska så bra=). Sjöng I can only imagine med Ninni, och det gjorde vi dagen innan också för mcknuttarna.
Den 9/10 är det första musikcaféet och då ska ajg sjunga You oughta know med alanis morissette. På masterclassen nästa vecka ska jag sjunga You and me med lifehouse. Jag är tydligen mer gitarrrock än jag tror:P. Ligger ensam om lyssnar på DT etc..:P

Igår/idag såg vi Amelie. Jag älskar den filmen. Så vacker och så djup. Jag vill se den igen... Har ju trots allt bara sett den typ många ggr nu..
Och någon dag vill jag se levande slottet..

Just nu sitter jag vid en skoldator. Idag har jag varit på promenad och sett den stora stora månen (vi ser samma måne, kom ihåg det), sytt upp min kåpa och fikat och duschat. Slapp dag, men så är det ibland.

(vi ser samma hav också)

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

"Ligger ensam om lyssnar på DT etc..:P" Jag tänker tro att du menar Dark Tranquillity.

Postat av: amna

:o berätta nu, hur du ändrade "Kommentarer" till "det ni vill säga" :o

2007-09-25 @ 13:25:59
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: Trash3r

Om nu Amna är här ofta så frågade Maria mig och så hittade vi hur man gjorde ganska precis samtidigt :P

2007-09-26 @ 17:59:54
URL: http://trash3r.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback