Hold on, don't you let go!

Nu sitter ajg här igen. De andra sitter och tittar på Idol, men ajg halvt bojkottar det, för det är sån förnedringsTV, och jag vill inte riktigt stå för det. Jag kan kolla sen när det börjar bli lite bra som är kvar. OCh så måste jag ju försöka kolla när det är från Skeå. Men det är kanske om några dagar så...

Annars då? Jag har flyttat. En våning ner till ett lite fräschare rum med fler klasskamrater. Det är inte lika rosa heller. Och snartsnartsnart ska gardinerna bytas ut och mattan och en till filt införskaffas så att det blir mer grööönt. Ska bli skööönt. Oh, jag är grym på att rimma!

Jag har betalat min räkning! Jag är duktig! Och den skulle inte betalas förrän den 31! Vuuxenpoäng!
Och fula mysisar har jag köpt! Gröna och sådär jättehäng. Men det är sjukt skönt men sjukt fult:P haha!

Men ni vill inte höra om att jag har betalt räkningar och köpt kläder. Ni vill höra om musiken såklart! Och vad är nytt där då? Jag trivs massa med Mia som sångpedagog! Idag fick jag en ny låt. En lite rockigare med Alanis Morrissette. Den ska ajg sjunga på caféet också. Blir skoj med en utmaning. Sen ska jag också sjunga en låt som går i 7/8. Det är galet men kul. Den är till skolkonserten med kören som är ganska snart, så jag måste lära mig den nununu! :D:D. Mia och Marica trodde att jag skulle klara det iaf. Känns good!

Men nu orkar jag inte skriva mer. Kag måste köpa tomma skivor för jag behöver kunna bränna ner låtar. Imorgon är det U-nited igen:D Shackles och I am a friend of God och nån ny låt.:D

Men ciaos nu, för jag har lovat flummo däruppe att jag skulle sitta där en stund vid TVn. Kanske fika en sväng också. Japp klockan 10 i kommer Gustav och då blire fiiiika av! Te eller varm oboy? Kaffe kanske rentutav? nää, det är för äckligt..

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

jag saknar dig så mycket! men du verkar ha det bra...
grönt är bäst! puss o kram!

2007-09-06 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback