And it breaks my my hea a a a a a a a a a a a aaaart.

Jag vet att jag ör dålig på uppdateringar härifrån. Men ja. Jag har inte mycket tid över om man säger så... Idag har jag tvättid till typ ett eller nåt och under nästa tvätt ska jag gå ner till gympan och öva kropsspråk. Jag måste se hur jag ser ut när jag är arg. This will not be easy, men det är väl inte meningen helller.. Om jag minns ska jag försöka filma lite från första caféet, så kan ni få se om ni vill. Men då gäller det att ni frågar. För ja. Jag orkar inte pracka på folk stuff:P

Anyways. Inatt sov jag hos Mariah, och om någon undrar varför vi somnade klockan halv tre så sitter svaret i en hemlighet som ni snarast kommer få ta del av. Men ja. Den är inte så spännande kanske. Den har liks hänt förut:P

Igår var det Café con Dios på EFS och i förrgår körrep med U-nited. Idag ska vi också dit på körhelg med övernattning. Men jag tror minnsann att jag ska åka hem ikväll. Jag orkar inte en sån galet sen natt till... Ska höra av mig till Cilia bara så hon inte tar med en massa sovsäckar i onödan. Och inte glömma bollarna!

Aja. Jag ska gå och kolla min tvätt nu. Ciaos.

<3

Kommentarer
Postat av: Pralina

ingegerdis du kan ju lägga upp videorna på youtube! wiee jag vill gärna se!

Postat av: Snäll-Isac

Jag vill också se video, annars kommer jag slå dig som jag aldrig slagit en kvinna förr. :P

2007-09-30 @ 23:22:44
Postat av: josefin

och hur går det med autumn edition?

2007-10-02 @ 18:24:41
Postat av: mia

mindre bra... Jag m,åste rita en bild som ajg akn använda och jag orkar inte riktigt... men det kommer.. kanske... snart=)

2007-10-02 @ 22:13:27
Postat av: emelie

verkligen underbar låt =) hur är det med dig då? lever du? låter som ni har mycket på g iallafall =)

2007-10-03 @ 17:24:58
Postat av: Maria

det är bra=) Jag lever men jag längtar hem! Vi har en del på G. Tvårona hade gig idag och jag sjöng en rockig låt:D:D på toisdag är första caféet osv.=) Hur går det själv?

2007-10-03 @ 22:30:13
URL: http://hiddenpart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback