And above all: Jesus.

jag hinner ju aldrig skriva här längre! Men nu gör jag ett kort inlägg. JAg trivs bättre och bättre och saknar er därhemma mer och mer. Men jag har fina vänner här med och skulle inte orka utan dom.

Mariah. Du är bra, flummig och viktig. Ska bli så sjukt kul att gå ett helt år med dig!:D

Ni därhemma: I miss you! Gaalet mycket. Jag tror ibland inte att jag ska orka och jag är inte så stark egentligen, men ajg blir borta 6½ vecka till. Miss me;).

Nu ska jag försöka ändra temat på min blogg=).

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

på höstlovet SKA jag till nynäs. jag SKA träffa dig. det är alldeles för länge sen. alldeles för länge kvar. och du får (nog) träffa stina då med, vi ska spendera höstlovet med varandra. näämlich. jag saknar dig. så ofattbart oerhört mycket och du är behövd och gaaah. kom hit.

2007-09-13 @ 16:33:02
Postat av: Isac

<3

2007-09-13 @ 19:22:42
Postat av: Mariah

Du är bara för söt gumman! <3

2007-09-15 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback