You gotta have faith!

Wosh! Jag är hemma på visit. Och jag har redan hunnit träffa en hel del skönt folk! Jag har saknat det, men mitt liv känns så mycket mer organiserat där. Det är som en hårddiskrensning. Man får helt plötsligt koll på vem man sagt vad till och vilka som man träffat förut och så vidare. Det ligger inga smågräl i bakgrunden och gnor sönder hjärnverksamheten. Skönt.

Men som sagt. Jag har saknat er också. Var i skolan och träffade bl a Jimmie, Bella, Tess och Philip. Sen stötte jag ju på en hel del fler. Skönt att det fanns nån musiklärare där att prata med. Jimmie är bra. Sen fick jag för mig att jag skulle åka förbi emelie också när jag var på väg hem och se, hon var nästan hemma när jag ringde så jag spenderade nån timme eller två sittandes på hennes rum och vi pratade. Om skolan och så. Jag saknar det. Minns du alla våra fredagar? Vi ska aldrig glömma, det har vi lovat.
Otroligt uppskattad tid hos henne idag i alla fall:D.

Imorgon blir det Josefin och Jojjo tid! Det var länge sen och ska bli grymt kul! Tar väl typ 10-tåget in. Frågan är om man ska ta sig till stallet innan och snacka med Jossan en stund. Och pussa på Faran. Jag har varit där idag. Jag vill ta med honom hem. Han är mer än luften. Underbara älskade.

Trötter är jag. Hemresan tog drygt 13 timmar. Tur att jag delar upp den i två halvor på vägen tillbaka. Jag måste bara bestämma om jag ska åka torsdagen eller fredagen. Ska väl ta och kolla bussar från timrå också. Så jag vet att ja kommer därifrån. Woho's.

Gonatter sussa sötter.

<3

Kommentarer
Postat av: mariah

MISS U!

2007-10-27 @ 02:56:54
Postat av: Maria

ÅÅÅ, saknar dig meed!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback