Where has she come from, where will she go?

Hejsan! Här är en mindre uppdatering från det rätt kalla, men icket så snöiga norrland. Ni hade nog mer snö hemma än vad det vait här ännu. Men ja, det lär ju ha smält bort till JAG KOMMER HEM PÅ FREDAG!

Men det blir ingen lång visit. Ska till skolan på öppet hus och träffa lärare, och sedan ska jag rida lektion, och det är egentligen därför jag kommer hem Det är nämligen ingen ridning häruppe i norrland nästa vecka, så jag måste träna på egen hand och därav ringde jag AK och snäller som hon är, så sa hon att det går bra att rida hemma. Skönt tänkte jag och bokade om mina biljetter. Nu blev dom mycket dyrare, men ja, ska man tävla så ska man... På söndag om en vecka är det dags.. Spännande, håll era tummar hårdare=)

Meanwhile så halkar jag envist omkring i mina goodyearskor häruppe. Det är inte sandat sen den senaste snön fallit och sulorna är plattare än en modells mage så ja, lite brytabenenvarning är det, men I'll live.. måste ju träna på balansen;).
Imorse fick jag för mig att jag skulle ut och springa en stund före frukost. Sagt och gjort, kl 9 drog jag på mig ett par skor med lite mer mönster i sulan och begav mig ut i skogen för att som sagt, springa. Men efter bara några minuter så var jag så anfådd att jag trodde jag skulle svimma. Och det går inte för sig att svimma ute i skogen utan mobiltelefon, så jag drog ner på tempot och gick istället. Tog ett bra tag innan jag hämtat andan. Undrar om det berodde på att jag inte ätit frukost än, eller om det är nåt som ligger kvar sedan förkylningen. Oh, well. Jag rör på mig på tok för lite... Måste ta tag i det där, men det är ju så tråkigt:P Dom spelar bandy nu, men jag gick till villan och övade istället. Jag behövde det. Men ja.. jag behöver öva ännu mer. Och om två veckor ska jag ha en färdig schlager och ha spelat in det och så.. Melodifestival at solvik it is then:P Haha, på arr och kompositionen.

Städat har jag gjort idag också... och suktat efetr skräpmat. Gosh, vad man kan bli sugen. Galet! MEn ja, det får bli en annan dag, ingen var på på att gå till kåge (40 min) och äta pizza och gå hem igen.

Nu funderar jag på om det är för tidigt att gå och lägga sig klockan 7. Det här mörkret gör mig galet trött. OCh nu är jag törstig också. Ska gå upp och dricka vatten och sova... Jag tror jag håller på att förstöra min dygnsrytm. igår somnade jag med kläderna på (igen), och när jag sedan hade borstat tänderna, så tog det ohyggligt många timmar att somna igen. Inte bra. Kanske ska tvinga mig att vara uppe till 9 idag. Men jag är så uttråka nu...:( Skulle ha spelat bandy. Aja, skit samma, chanserna kommer igen. Bilddagboken uppdaterad.

<3

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Så du tänker bara träffa lärare när du är på öppet hus? :P

Postat av: Isac

Alltså att undra varför du nästan svimmar när du springer utan att ha käkat frukost är ungefär som att inte förstå varför bilen stannar när du inte tankat :P

2007-11-20 @ 16:54:15
Postat av: Maria

nejdå.. jag kan säga hej till dig också philip.. om du vill=)

Och hej, tack för det lite halvsöta dumförklaringen isac:P haha

2007-11-20 @ 22:02:12
URL: http://hiddenpart.blogg.se
Postat av: Mattsin

bra :)

2007-11-23 @ 15:30:55
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback