Right here waiting for you.

Stulen från Emelie, som kan känna sig saknad. Förlåt att jag är sämst på att höra av mig till er alla...

Personligt:
1. Vad heter du? Maria Christina Clauss
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja?  Kim. Eller jag vet inte...
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Anders
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 1988
6. Var bor du? Frostkåge
7. Bott utomlands? Nope.
8. Flyttat antal gånger? En gång... Hit...
9. Vart skulle du vilja bo? Örebro kanske?
10. Vilken skolklass? Afrolinjen med gospelinriktning 07/08
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Sångpedagog, ensemblelärare etc..
Utseende:
1. Hur lång är du? typ lagom. 170 kanske?
2. Hårfärg? Brunt nu... Har tröttnat dock..
3. Ögonfärg? gråblåa.
4. Mest nöjd med? Min friskhet
5. Minst nöjd med? osv..
6. Skostorlek? 37-38-39
7. Glasögon? Nää..
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nää.. öronen räknas inte väl?
Favoriter:
1. Filmer? Forest Gump med flera...
2. Låtar? Ska man kunna sätta fingret på vad man gillar?:P
3. Årstider? Värme ja tack! Sommaren är det varmt ute.. vintern är det varmt inne. =)
4. Mat/Dryck? Pappas... eller mammas... och mormors... och skolans kanske?
5. Djur? Hästar
6. Färg? Gul
7. Parfym? vet inte
8. TV-Program? House, så ska det låta. Andra musikfrågetävlingar^^
9. Ämne i skolan? Musik ofc
10. Sysselsättning? Sjunga, rida, vara, äta, osv.
Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka? Grå och rutig från stadium.
2. Vad använder du just nu för skor? Olika var dag:P Cons, Mariahs cons, min nya vintercons, tuppskorna, vinterskorna, tofflor, kajsas klackar:P
3. Favoritfärg på kläder? rött, grönt, och så viiidare
4. Favoritmaterial på kläder? Jeans, bomullsgrejer
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ny garderob... vill inte välja själv dock:P
6. Favoritaffärer? HM<3 undviker dock affärer i det stora hela:P
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? inte mycket
8. Favoritmärke? sånt håller jag inte på med;)
9. Vad har du för byxstorlek? W: 26,27, L:30 kanske?
10. Tröjstorlek? 34/36
Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan? Rätt litet, med tanke på att jag bor där:P
2. Vilken färg på tapeterna? Ljusbeiga
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? grönt och grått
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Gotarrstället? Inte mina möbler så...
5. Vad vill du ändra där inne? Mycket...
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? jepp
d) stereo? jepp.
e) telefon? inte mer än hampus
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? björkar och gårdsplan och efyran och skog... förut såg jag havet..
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Julia?:P Zarah har också sovit där!
10. Favoritpryl i rummet? Lukas, Marvin, Kian, Stivan, Teo, osv:P
Blandat:
1. Vad heter din morfar? Alvar hette han
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu? Stivan
b) skolväska just nu? Har ingen sån
c) handväska eller liknande? Massor!
3. Vad är du beroende av? Pepparkakor och Leverpastejsmackor!
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Nueva och Labello.
6. Vad tror du på? Gud
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? se ovan:P
8. Vad köpte du senast? Fika av tvåorna
9. Har du några husdjur? Dammråttor!
10. Vad bor du i? korridor
Grejer:
1. Plånbok? Typ från Topshop
2. Smycken? Mitt kors ibland
3. Solglasögon? inga oftast.. goggles är bättre denna årstiden:P
4. Underkläder? Mina nya!<3
5. Nagellack? Nästan aldrig


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback