Tävling och skadad basist.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
( )Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
( )Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
( )Den 21/5 har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 25/5 fyller min lilla syster år!
( )Den 26/5 ska jag förmodligen ha Magnus lektioner.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Jag hade missat att skriva att brandstationen var ett studiebesök, så jag gör det nu. Nu vet du Petter!:D

Idag har jag i alla fall tävlat. Och det gick bra. Jag måste jobba på min sits och på att inte hamna så himla nära alla hinder. Det är iofs bra att ah något man måste bli bättre på. Det var hoppning för er som inte hängde med på det, och jag vann. Det var jag och två stooora hästar i min klass (90 cm), och hade de gått felfritt så hade jag inte haft en chans, eftersom Tinka är Ponny. Men, hon tog sig över allt med glans och vi vann=).

Tack och adjö på onsdag och vi har en basist med bildörrsklämda fingrar. Jag sa iaf till honom att han inte behöver lära sig min låt. Jag får be Jimmie istället. Eller kanske Jobe. Det löser sig i vilket fall som helst, det har Jimmie lovat. Jag vet inte om jag sagt det förut, men alla behöver ha en Jimmie. Han är liksom bra. Fråga mig nån gång hur jag menar. Men ja, jag rör till det.

Och Josefin är i Sydafrika. Hoppas hon har det bra! (Och att hon skickar en tanke hitåt ibland=))

Studentmiddag imorrn. Shoppa på morgonen/förmiddagen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback