syster, stall, skor, sbea.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
(X)Den 21/5 har jag matteprov.
(X)Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
(X)Den 23/5 ska jag lämna blod.
(X)Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
(X)Den 25/5 fyller min lilla syster år!
(X)Den 27/5 har jag stallet.. själv...
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 4/6 skriver jag GemuB-provet.
( )Den 6/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Syster fyllde 31. Inte så upphetsande.Jag for in till Farsta tidigare samma dag och införskaffade båda kofta och skor till studenten. Det var svart. Och jag vet att ni tycker jag är tråkig som inte har vitt, vitt vitt, Men jag tycker det är tråkigt med vitt vitt vitt... aanyways.

Idag har jag haft stallet och jag är sjukt trött. Kom hem strax före 12 inatt och somnade inte förrns typ halv två. Det är så skönt att veta att man har någon som vill ställa upp och som säger det i just det tillfället jag behöver. Jag är aldrig ensam.

Träffade Bea en stund idag också! Var så sjukt länge sedan sist. Jag gick och pratade högt för mig själv när hon kom gående utanför^^,. Jag har saknat henne litegranna! Hon hadehört om lektionshästmästerskapet och sa grattis:D. Hon stannar till torsdag, så jag ska se till att prata lite mer med henne någon dag.

Nu är Josefin hemma igen!

<3

Kommentarer
Postat av: Trash3r

Svart är okej, men min åsikt är väl aningens ovanlig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback