Studentskiva och stallvärdinna.

Mycket ska hända:
(X)Den 13/5 ska jag rida lektionshästmästerskapet.
(X)Den 14/5 ska jag ha sånglektion på eftermiddagen.
(X)Den 14/5 ska jag rida istället för Jennie.
(X)Den 15/5 ska vi repa på morgonen, utan lärare.
(X)Den 15/5 måste jag gå på balett på dansens hus.
(X)Den 16/5 ska jag göra ansökningsprov till mellansel.
(X)Den 16/5 ska jag förmodligen till brandstationen på eftermiddagen.
(X)Den 17/5 ska jag tävla Tinka.
(X)Den 18/5 är det studentmiddag på resturang April.
(X)Den 19/5 ska jag vara stallvärdinna för Bea.
( )Den 21/5 har jag matteprov.
( )Den 21/5 har vi extrainsatt rep inför tackoadjö på kvällen.
( )Den 23/5 ska jag lämna blod.
( )Den 23/5 är det tackoadjö, vi ska repa hela dagen och spela på kvällen.
( )Den 25/5 fyller min lilla syster år!
( )Den 26/5 ska jag förmodligen ha Magnus lektioner.
( )Den 3/6 ska jag tävla Farao.
( )Den 8/6 gör jag ansökningsprovet till Solvik.
( )Den 9/6 tar jag studenten.

Studentskiva!

Igår var det studentskiva och det blev mycket roligare än vad jag hade tänkt mig. Maten var jättegod och efterrätten helt underbar:P. Och efter det blev folk gladare och gladare, och vi dansade och dansade! Jag träffade Jossan där också, och pratade halvt med folk jag sällan pratar med. Helt enkelt en riktigt skoj kväll. Kom hem vid 1, så det var inte så farligt sent heller.

Imorse var det ju bara att dra sig upp ur sängen för att vara stallvärdinna. Det har också gått bra, och vi var effektiva, och jag har också klippt Camillas hår!:P Hon sa att jag skulle, så jag tog typ lite i topparna längst ner, men om det blev rakt eller snyggt vet ingen! Men jaja, lite klippte jag iaf! Mockade Jackie och åkte hem.

Nu är jag sp trött att jag skulle kunna sova! Mitt knä är helt slutkört efter mycket rörelse igår och ett lite dumt lyft idag+massa mockning... Å ena sidan hoppas jag det blir fotboll imorrn, men jag vet inte om jag ska springa egentligen. Borde ta det lugnt så inflammationen kan läka. Om det nu är det, men det tror jag.

Ledigt imorrn. Helt otroligt...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback